Service van Prosedia

Product service

Garantie
Prosedia geeft standaard 3 jaar garantie op bureaustoelen. Uitzonderingen daarop zijn de Se7en familie,W8RK modellen, Forty7 en Forty8; deze krijgen 5 jaar garantie. Op wielen en bekleding zit 3 jaar garantie.

Levering
Je kunt de stoelen rechtstreeks bij u(w) (relatie) laten afleveren binnen Nederland of België. Onder de franco grens worden er standaard kosten voor het leveren berekend. Houdt u er rekening mee dat voor leveringen op de Wadden eilanden in Nederland een meerprijs wordt verrekend, bovenop de standaard leveringskosten.

Inhuizen
Voor grote projecten, staan we u graag bij met het logistieke proces. De stoelen worden dan geleverd, ter plekke uitgepakt, gemonteerd en op de werkplek geïnstalleerd. Na afloop nemen we de verpakkingsmaterialen mee en voeren ze op een verantwoorde manier af.

Montage
M.u.v. een aantal producten van Prosedia worden de modellen ongemonteerd geleverd op locatie. U kunt, tegen een meerprijs, het serviceteam inschakelen voor montage op locatie. Bij reparatiekosten wordt er uiteraard rekening gehouden met de garantievoorwaarden.

Cleaning
Er leven honderdduizenden huisstofmijten en andere micro-organismen in de bekleding van een gebruikte bureaustoel. Wanneer u uw stoelen minimaal elke drie jaar intensief en micro-bacteriologisch laat reinigen voorkomt u gezondheidsproblemen zoals irritaties aan luchtwegen en allergieën.

Voor deze cleaning komen we naar u toe, tijdens werkuren of in de avond. Onze diepreinigingsmachine spuit de reinigings-vloeistof onder hoge druk de stof in; na de werking zuigen we het er – weer onder hoge druk – ook uit. Drie uur later is de
stoel droog en klaar voor gebruik. Door deze korte periode van drogen hebben bacteriën geen kans om zich opnieuw te nestelen. Kortom, een relatief eenvoudige manier om uw ziekteverzuim te verlagen.

Reparaties

Quickservice
De werkplaats van Prosedia, in Zoeterwoude, is tijdens kantooruren altijd bemand. U kunt zonder afspraak met de stoel langskomen en deze direct laten repareren (afhankelijk van de grootte van reparatie).

Reparaties op locatie
Prosedia kan ook op elk gewenste locatie in Nederland en/of België reparaties komen uitvoeren. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Onderdelen
Wanneer u de stoel zelf wilt gaan repareren, is het mogelijk om bij Prosedia de benodigde onderdelen te bestellen. Onderdelen kunnen direct vanuit de fabriek in Duitsland worden geleverd op de gewenste locatie. Houdt u rekening met een levertijd van minimaal een (werk)week.

Indien u vragen en/of klachten heeft over uw stoel, is het voor ons handig om te weten om  welk model het gaat.

Deze informatie vindt u op de sticker onderop de stoel. Indien niet bekend, dan graag een foto sturen van de stoel zelf aan info@prosedia.nl.

Voorbeeld sticker:

 

Wilt u graag meer informatie ontvangen? Tijdens werkdagen is Prosedia bereikbaar via
+31 (0) 71 581 24 30 of via info@prosedia.nl.